onsdaag

Ja, redan onsdag? tycker tiden går så otroligt snabbt, är ju redan 14oktober, var ju nyss sommar typ. Nåja.
Börjar inte förrän 9.30 med ett studiebesök på begravningsbyrån vilket är 30m ifrån mig så jag klagar inte:)
varför jag är vaken nu är för att jag inte kunde somna om när erik for och jobba, sedan hade jag slut ström i min mobil också så Ekke lämna sin telefon hemma med sitt alarm men jag litade inte ritkigt på det så var lika bra att fara hem ^^

Efter studiebesöket ska jag ut på en springtur eftersom jag har hål till 13.30 eller något liknande, får se om det kanske blir någon form av pn efter det!

Igår kväll såg jag och erik första Johan Falk filmen som var ruggigt bra, får se om det knaske blir den andra ikväll (vi hyrde nämligen 4av någon anledning)
men jag klagar inte, jag gillar filmer :) Tack för mig, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0