öveer

ja nu är helgen över.
Tänkte iallafall berätta vad som har hänt i helgen ;D

Fredag-
fredagsfika på nodo som är obligatoriskt för mig,malle,sofie,nina å elina dock så svek nina men it göre nåå^^
På kvällen for vi till Ninas nys hus i Skuthamn som kommer bli riiktigt tjusigt när dom är klara:) Kom dit en massa brudar och även killar sen avslutade jag min kväll med bästa erik :)

Lördag-
Vaknade kring 10 och låg en stund i sängne, blev en sväng på stan med erik, anton och jocke. For tillbaka till Erik och inväntade Jocke som kom och åd blev det att dricka  lite vin samt öl. Förfest hos Amanda med massa brudar- alltid lika skoj!
Sen utgång på pentan och sådär :)

söndag-
blööö. Vakna 8 och hade huvudvärk nå jävulskt! Tog huvudvärkstablett och somnade tack och lov om! Blev pizza och godis, chips+dipp på kvällen och se film. mmmh :)

Nu måste jag plugga som ett jävla as eftersom jag har prov imorogn och har inte öppnat boken någonsin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0