pöss

Hejhej hemskt mycket heej! Fick nyss skjuts hem av min sjukling som blev jättesjuk igen, booring :/
har iallafall sovit hos Malle inatt och sett någon film idag med henne och sedan lämnat igen eriks bil och varit med honom en stund. Jag har ju bestämt att jag inte ska bli sjuk så ska nog inte bli de då heller :)

Har även köpt täcke idag, ett duntäcke i dubbelstorlek så det är jättestort å bra så nu kan man vara lugn att man får täcke :) Och påslakan dååå. Funderar på att sova med det inatt eftersom det blir en natt själv, troookit! Kanske sover hos malle igen, våg it sova själv :] hehe

Blir film hos Ls ikväll me bruudar och sådär :)
Nu  väntar jag på mat och svälter snart! Ska plocka ihop allt i mitt rum nu för det ser ut som ett jävla bombnedslag! Nåja, ah de bra =)

 Sådär bitter är min sötis idag :P

 sådär låg jag större delen av söndagen- I sängen under täcket!

 
och sådär ser jag ut nu för de som inte visste det :) heida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0