snart frisk

Ja! Snart är jag frisk. Tanken var att jag skulle till skolan idag men hostar så himla mycket så skulle garanterat smitta någon, så stannar hemma,eller hos erik för tillfället. Han får helt enkelt bli sjuk istället :P

Igår höll jag på att dö av tristess så for till min erik och kollade idol, ensam mamma söker (på datorn), å lite mer sen krop vi ner i sängen och finns inget bättre än att sova med någon man tycker om :) Lite småjobbigt då man inte vill smitta karln dock (kan ju knappt pussa honom då) haha

Nu sitter jag och kollar på the voice, ska lägga mig i sängen igen och slå på en film, känner mig inte så trött nu på morgonen men brukar somna om och vakna lagom till att ulla-stina kommer hem på lunch. Ska även plugga eftersom jag borde vara efter i gode myche nu efter 4dagar hemma.Nåja, what to do?

JAG SAKNAR ER GUGGLE/ALVIDA- IDROTT OCH HÄLSA- HÄLSA OCH IDROTT- JOHN BAUER!

Kommentarer
Postat av: Boffe

Saknar du inte mig? .. :)

2009-10-01 @ 10:11:44
Postat av: A

Kom och hälsa på oss någon dag:):)

2009-10-01 @ 12:59:21
URL: http://annade.blogg.se/
Postat av: jossan

MOFFE! det vet du att jag gör, skriver ju det på ansiktsboken var och varannan dag :( jälla skiit



Jo, jag ska komma och hälsa påå =)))

2009-10-01 @ 16:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0