tråkigt

Jag:
är singel: nej :)
saknar någon just nu: lite kanske
är rädd för att bli övergiven: japp
svär ofta: ibland :P
sjunger i duschen: kan hända 
är en morgonperson: ibland
är kär i kärleken: jo, nu iallafall
skrattar åt mina egna skämt: ja, jag är ju rolig ;D
äter snabbmat varje vecka: nej
vill ha barn: jo, men inte än på ett tag
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: ja

Har du:
glasögon/linser: nej
piercingar: nej
syskon: jodå
pojk/flickvän: jeppp :)
jobb: nej!
för många vänner: kan man ha för många?
rymt hemifrån: haha nja, försökte väl där i 13års ålder ;>
färgat håret: jepp
bra självförtroende: hyfsat, har mina dagar
sagt jag älskar dig till någon: japp
varit kär: ja
dumpat någon: mm
gjort något olagligt: tjaa, jo
somnat i skolan: allt för många gånger
brutit ett ben: båda handlederna
tappat bort mig i min hemstad: nja tror inte det
sett en fallande stjärna och önskat: jo
varit otrogen i ett förhållande: nej!
sparat något från ett gammalt förhållande: nä
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: jo
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Jaaapp
en hemlighet som ingen vet: det har väl nästan alla?
struntat i ett prov: jo
varit på en blind date: nej
sovit en hel dag: jo
somnat gråtande: jaa, kanske

Brukar du:
titta dig själv i spegeln: ja?
ha ångest: nja, beror på vad som menas med ångest
drömma mardrömmar: ja, tyvärr..
försöka vara annorlunda: nja
klä dig i svart: ja!
gå till kyrkan: nej
röka: fest ibland
ljuga: är verkligen värdelös på att ljuga så försöker hålla mig ifrån det:P
hata folk: nej men ogilla kanske
lita på folk: litar på mina närmaste

Vem:
saknar du: hmm, jag vet inte .. erik oftast men nu är de rätt lugnt ^^
vill du döda: ingen
rörde dig sist: erik skulle jag tro
vill du slå: nä
sårade dig senast: hmm, vet inte eller jo men de gills inte
vill du vara som: min farmor, hon är bäst!
vill du bli galet full med: malleballe
gör dig riktigt glad: erik

Senaste personen som:
sov i din säng: erik
fick se dig gråta: erik
du delade en dricka med: vet inte
skrek på dig: mamma
du fick sms från: sanna

Hur:
svarar du i telefonen: hej det är josefin.
mobilen: hallå
fördriver du tiden: datorn eller tvn
mycket pengar har du: allför lite just nu, vet inet vad jag gör med allt
tjänar du pengar: ööh, studiebidrag och underhåll, dumt att jag sluta jobba kanske
ofta bäddar du sängen: ibland :P väldigt ofta eriks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0