trött

jo, idag är jag riktigt trött. Nåja vad gör man?
Tog eriks bil idag från hans jobb för jag har inga vinterdäck på min bil. måste vänta tills på måndag innan dom kommer..
Men fyfan vad HALT det är! Sinnesjukt, skjutsade mamma till jobbet för hon skulle garanterat slira ner i ett dike eller två annars, oj så hemskt.

Nåja, ska snart på skolan och måste hämta erik från jobbet sen. Dock så ska dom jobba över så blir väll mot kvällskvisten. Igår var jag på nodo med Ls, även erik, jocke och ante var där så vi satt och skratta med dom =)
Nu däremot hade jag tänkt borsta gaddarna och sedan göra mig redo för skola, ser ut som skit å ska hålla i en redovisnig men jaaja :D puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0