utmattad

jag känner mig verklgien utmattad och förstår inte hu rdet går till, jag sover och har inte tränat. Måste vara det.
Borde plugga på alla mina svenskaord men jag orkar fan inte, orkar inet fara ut och springa heller för jag är död och min halsmandel på vänster sida är som en boll, jaja vad göra? Vårdcentralen är ju då ändå hopplösa, vill dom ge mig pencillin igen så skrattar jag dom rätt upp i ansiktet kan jag lova.

Ser lite på tv och väntar på att jag ska och hämta erik från hans jobb eftersom jag har bil. Ska iallafall se ugly betty, desperate housewives och dricka mina vanilla cokes som Ls karl Johannes köpt åt mig i luleå, yeey! Har väntat på dom i över en vecka ;)


Kommentarer
Postat av: josefine

Sv: Jo :(

2009-10-21 @ 10:56:07
URL: http://josefinelu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0