wöö wöö

Hoo, vet inte vad jag sak göra, är trött men samtigt rastlös.
Orkar inte fara ut och springa ännu, vill att det ska vara mörkare osv. Efter middan brukar bli perfekt :)
Sååå, nu är frågan vad jag ska hitta på. Ska nog ta tag i en inlämning som ska vara klar till på måndag så slipper jag göra den under helgen :) Har även prov och redovisning på måndag, fan bark :S

Ska iallafall  baka kladdkaka, det är inte ofta jag är sugen på något i den stilen men då jag är det då jääklar! Måste bara vänta på att mamma och ronny ska komma hem från deras träningspass, då kommer min mami med snus, kakao och grädde så då jäklar ska jag sätta igång :) yey!

Hejdå =) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0