yeey

ååh, min sportchef ringde nyss. Frågade hur det var och sådär, bestämde att jag sak träna på måndag och sen sa han något om att jag ska spela match onsdag?! herregud!! Dock inte med elitserielaget, då had he barke, hade nog förmodligen it ens fått sitta på bänken;)
Men med div.2 laget hammarängen, ska bli skitkul om det blir så=)
Dock så är man gode mycket ur form men jag vill fan spela, innebandy är ju mitt liv. vad håller jag på med ens?
Sen är det junior sm också vilket jag tydligen måste vara med i så ska bli riktigt skoj =) YEEEEEY!!

Nu till verkligheten:P Har varit på nodo med mina brudar och nyss ätit gomidda hemma och ska snart byta om och sådär för att fara till Elina och se idol osv =) Imorogn är det fest, Isabell har 18års party och jag är taggad! Jossan kirrar lekar och presenter, yeey! ;D Nåja, ha de så bra :) pöss!



Åh vad kul det var, fina minnen. dock itne bortamatchen..


Kommentarer
Postat av: HannaH

Lycka till! :D

2009-10-16 @ 18:17:53
URL: http://hannahli.blogg.se/
Postat av: Isabell

Gull jossan:D

2009-10-16 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0