bättre tider

ja, är redan bättre med mig :) har ingen feber och inte speciellt ont i halsen, men hostar och är väldigt snorig. Men går ju iallafall mot de bättre :)

Var nyss och köpte snus, har inte snusat sen igår kring 3 så de klia under läppen :P Har bara inte haft ork å köpa nå snus, har ju knappt orka röra mig en meter, dock så är de ju rätt bra ändå :D
Funderade på å köpa godis också, men förstod som inte varför jag skulle göra det bara för att jag är sjuk (äter inte godis på veckorna, finns vissa undantag). Är ju ine riktigt så att jag kan träna bort det jag äter den närmsta veckan...

Men sooom jag ska träna sen, ska ut och springa i höstluften (som jag älskar), börja gymma igen (som jag tycker är skitkul men förmodligen kommer tycka är astråkigt nu för att jag kommer garanterat ha sänkt mig i vikter hur mycket som helst), och träna innebadny som brukade vara mitt liv men just nu så vet jag inte ritkigt vad jag tycker. Men förhoppningsvis blir det bättre, jag hoppas  verklgien det för jag vet att jag kan lyckas.

Nu ska jag se wallander och sedan dra igång med städningen i mitt rum, ser verkligen förjävligt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0