fredag

Godmorgon eller jag vakna för över en timme sen. Höll precis på att somna så kommer erik in
"har du inte somnat ännu?" sa att jag hade ont i halsen och sötisen gjorde te åt mig, är ju praktiskt taget omöjligt att somna om då man vaknat till och druckit te. Önskar nu att jag höll käft så jag fick sova längre :Phaha
Är dock gode bra idag, dunkade lite i örat för en stund sen men är redan lite bättre efter alvedon =)
Tror inte jag har någon feber längre heller så de känns skönt :)

Igår så tog jag med mig erik och kolla innebandy,även nina och malle såg =)Dock så såg vi inte mer än en och en halv period, vi valde att fara och kolla handbollen strömnäs-lillpite då lillpite vann gode stort ;P
Sen for jag å erik till öjebyn å nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra idag? Ska nog gå ut på en långpromenad iallafall, sen får jag se om jag å erik skapå hans stuga eller ej?
Ajja, ni får ha de så bra :)

 puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0