fredagsmys

God morgon! Nu har jag nyss ätit en jättegoo äggmacka och dricker te :) Vakna halv 6 idag, inte roligt någonstans:P Ville inte väcka erik heller så vänta till hans alarm ringde.

Har bara två lektioner idag så slutar 09.55 så gör inget om jag ser förjävlig ut på skolan :) haha Blir mjukisar å uppsatt hår sen hem, försöka mig på en springtur och hoppas att halsmandlarna inte blir som tennisbollar som i tisdags och sedan tvinga på mina kompisar en fika :]
Ikväll vet jag itne alls vad det blir, ska iallafall se idol!

Imorgon ska jag kolla innebadny, mitt lag möter Pixbo så ska bli riktigt skoj å se hur det går för tjejerna :) Bitter dock ;P haha

Igår blev det födelsedagsfika hos söt sofiee, var hur gott som helst med smörgåstårta, tårta å maassa fika! Skjutsa hem malle å elina sen sov jag med min underbara pojkvän :-)


Kommentarer
Postat av: marriii

kul att se dig idag :) He va int igår!

2009-09-19 @ 21:26:26
Postat av: Jossan

Var jättekul att se er med!! Men idag ska jag träna!!: )

2009-09-21 @ 07:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0