hajk

Hej! Nu är jag hemma och väntar på att klockan ska ticka lite så jag ska rulla vidare till skolan.
Vi har bara en lektion innan vi sak påbörja våran vandring till fårön. Är nämligen så att bf paddlar dit och op hem men eftersom jag inte ska sova där så blir det bara promenad för Posse.

Igååår så for jag till erik och såg tv, var väldigt trött igår. Då han for och spela bandy med grabbarna så somnade jag, så när han kom hem där kring 22.15 sov jag :]] hehee. Fick mig dock en macka och juice på sängen (som frukost på sängen fast på kvällen, höhö)
Sen prata vi lite å sov, sköönt :)
När eriks klocka ringde imorse led jag med honom, fyfan vad trött jag var då förstår inte hur han kunde ta sig upp :P

Iallafall, är lite trist att det är dåligt väder, regnar nu typ så får väl se hur kul det blir sen, tack gode gud för att jag inte ska sova där!
Nu ska jag röra på fläsket och fixa allt å fara, ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0