herregud

Är på skolan nu, mitt internet fungerar inte i lägenheten av någon konstig anledning. Dock så stannar jag nog inte i denhär stan så länge till. Vill bara hem, är väl ändå inte meningen att man ska gå och vara ledsen eller gruva sig varje gång man ska fara till sitt "hem"?
Nä, jag vill hem till piteå!

Har varit hos syon idag så ska se om jag kan gå omvårdnads i pite eftersom vi läser samma kurser som dem, det däremot skulle vara guld! Då kan jag ju fortsätta innebandy i skellefteå. annars vet jag inte vad jag gör. Jag vill itne sluta innebandy men vill itne stanna kvar här? Jaa, he är it lätt :P

Försov mig även idag och känner just nu av halsen som fan, blir det inte bättre så är de bara fara och kolla om de är halsfluss igen eftersom tanta sa att de kommer tillbaka väldigt lätt.
Igår var det träning och för första gången så gick det äntligen lite lättare, kunde iallfall passa :P

Idag är det skola och sen träning =)

Kommentarer
Postat av: boffe

de blir it nå av me nå skolbyte nu joffelipoff!!

2009-09-08 @ 16:49:46
Postat av: jossan

hörredudu moffelipoffelipoff, jag viiiilll! haha

2009-09-09 @ 01:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0