hjärta

Hej allesammans!:)
Min träningsvärk är obeskrivlig, överallt harjag ont :P Tycker dock jag är duktig som tränat 6ggr på 4dagar och skla ut och springa senare idag så träningsvärken går ner sig lite :)

Igår fick vi veta att vi skulle vara lediga idag och jag hade tidig träning så jag var hur lycklig som helst hela dagen eftersom jag skulle få fara hem till mitt kära piteee:)
Var hemma en stund och prata med mamma å ronny sedan for jag till min erik å var/ sov med honom :)

Nu är klockan inte mycket, halv 8 och jag vakna naturligtvis 6 när erik skulle upp och kunde inte somna om:P Om jag sovit  7-8h så är de omöjligt att somna om men somnar jag kring 1-2 så somnar jag om på 2sekunder:P
Idag ska jag iallafall ut och springa en lugn springtur bara för att träningsvärken ska lägga sig sedan fika med mina underbara vänner:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0