hmm

Nu ska jag snart försöka sova, men är itne speciellt trött är bara slut i skallen osv.
Har blivit förkyl och fått hosta nu också så det känns riiktigt trist :/
Åt nyss en superhalstablett så kan iallfall svälja :D

Imorogn blir det inte nå skola, ska sova hur mycket som helst å försöka kurera mig så gott det går så jag får träffa kompisar och sova med min prins som också är sjuk. Får se hur han mår imorogn, om han fortfarande är sjuk så skajag fara förbi honom med superhalstabletterna och soppa så karln kan äta (Y)



där var det sommar, jag kände mig fräsh å var inte sjuk! tider tider!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar dig! <3

2009-09-30 @ 23:18:30
URL: http://emmagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0