I just love to see you smiile =))

Heej! :)
Nyss duschat och sitter här nöjd och glad! Har varit hos frissan idag och gjort en makeover :)
Har numera mellan-ljusbrunt (rödaktigt) hår med blonda slingor lite här och var- supernöjd!
Nu jäklar börjar min förvandling till det blonda, sooooom jag längtar =)

Idag vet jag inte alls vad som händer, tar mig inte till skellefte för träning och ärligt så gör det mig ingenting. Har ingen motviation över huvudtaget men den kommer väl med hoppas jag :)
Måste dock plugga, har prov på måndag ohc jag har inte skrivit eller läst något om det och klassen har ju haft 3veckor på sig så känns sådär ;P

Imorgon är det iallafall fredag vilket är SKOOOOJ =) yääy, blir badtunna hos elina på kvällen med folk å sådär :) Sen lördag ska jag å ekke på ikea å på kvällen får vi se vad som händer :)
Ni får hadet så bra för de ska jaag:) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0