idol

Snart kommer min vän niklas hit och ska kolla idol med mig, vi sak även fara ohc köpa lite karra. har it äti nå godis i helgen så det är fredags/lördags godis nu ;D
Hade verklgien tänkt träna idag, fara ut och springa men somsagt så har jag sovit 3h pga feber (igen) och ont i halsen.. Ska be mamma kolla mina halsmandlar när hon kommer hem. Jag har ju seriöst typ svinunfluensan. Jaja what to do?

Har varit å kollat på en soffa me erkan idag med, tog 5min innan de blev bestämt vilken han skulle ha. En svart fin blev det:) Och igår beställdes säng, tv-bänk osvossvosv, oj så fint de kommer bli!

Nä nu ska jag klä på mig och gå ner å möta upp nicke! hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0