im going home

nu är jag hemma i mitt kära piteå. Tror inte det finns någon som är lika impuls som jag, jag ville bara heem!
Nu känns allt genast bättre, bara det att jag kom in till pitekommun gjorde mig glad, värmde liksom i hjärtat å jag bara satt och log då jag körde min finfina pärla.

Imorgon borde jag verklgien vara på skolan egentligen men ska styra upp backa först sen ser vi hur allt slutar, ska nog även och äta lunch med någon =)
Blir inte att träna heller, inte mer än en springtur iallfall. Och på kvällen ska jag försöka få med mig tjejer+erik till nodo så jag får träffa er =) Seriöst 2dagar och jag blir helt förstörd, nåja tur man har världens bästa vänner/pojkvän som lyssnar och bara får en glad ändå =)

erik!

Kommentarer
Postat av: boffe

joffe jag gillar inte detta...

..och jag vet att inte du heller gör det, men,,,

KOM TILL MIG! :D

2009-09-09 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0