it's okay I can promise you it's alright

Hellllllloo=)
Är i läggan nu, känns bra med lite internet =) äntligen!
Ska snart byta om för träning, funderar på om man kan springa ute i shorts å t-shirt.. Dock så är jag nervös, har ju itne tränat på 3veckor fullt ut och doktorn sa jag skulle ta de lungt i början när jag slutat äta pencillin och nu börjar det med hårdlöpning och intervaller och sen innebandy så måste säga till Peter att jag sak ta det lugnt, vilket är typ det värsta jag vet :P Men bättre de än att jag ska springa och dö samt bli sjuk igen:P
Hade ont i halsen imorse också, nu är det rätt lugnt är ju mest på morgon och kväll man har ont. Hoppas bara inte det kommer tillbaka, då vet jag seriöst inte vad jag tar mig till.

Blir lugnt sen, ska bara käka mat när jag kommer hem sen kansek göra klart uppgiften vi fick idag å sen soova.
Nu ska jag börja byta om och ladda, önska mig lycka till :P pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0