kärleek

Hej! Nu har jag nyss badat, skönt :)
Helgen har varit braaaa!! Ls 18års fest var så jäkla rolig, finns nog inga jag har så kul med som er tjejer, är helt otroligt :)
Vi var först hos LS sedan en sväng till Fragge å sen ut där de tyvärr inte var så kul som jag ville att det skulle vara, droppen var när någon hällde öl på mig. Då ville jag hem :P Så jag, erik, bergwall å pean(?) for på bigboy å käka (samtidigt som man inte gjorde annat än skratta åt knallbergwall) och sen for vi hem till erik och fortsatte å skratta. haha är så underbart att ens pojkvän även är en av ens bästa vänner :)

Igår gjorde vi ingenting, sööööfta! Var ju söndag:P Eller vi gjorde hemmagjord pizza och den blev så jävla god! Det är helt sjukt, drack typ 2l cola och köpte godis som vi knappt åt.

Prata med mammma för någon dag sen också, hon tycker att erik ska ta min säng när han flyttar eftersom den är stor, ny, och ingen använder den:P haha
Skulle ju it vara så dumt för jag lär ju ändå vara där betydligt mer än vad jag är hemma :P

NU ska jag käka och packa klart det sista för att fara till skellefte å stanna tills fredag...
blöööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0