ledig

hej! Hajken gick bra igår, var inet speciellt ösigt men det hade jag inte förväntat mig heller..
Vi lekte lekar (ganska roliga), satt vid elden och sjöng så ändå helt okej =)
Känns bra att man kommer så bra överens med endel iallfall:)
Fick hämtning av erik kring 21.15 eftersom jag höll på att frysa ihjäl trots att jag hade massor med kläder. Tog en dusch och la mig direkt i sängen under täcket och så kika vi på idol på datorn :) Patrik Öhlund levererar sooom vanligt!

Även fast jag frös igår så var jag varm som ett jävla element, erik kunde inte ligga med täcket på för jag var så varm, hur kan de gå till förresten?Fatt som it själv hur ja kunde frysa å ändå vara så otroligt varm.

Nu idag är jag ledig men vet inte alls vad jag ska göra, trodde inte jag skulle ha någon bil imorse men fick ta eriks så tog han mazdan, yääy!
Borde fara till skellefte men vet inte hur jag ska ta mig.. Borde hälsa på min klass (ja, jag säger fortfarande min klass) och även hälsa på tjejerna i laget och kolla på träningen så får se hur jag löser dedär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0