love

Godmorgon! Ännu en morgon har jag hunnit med att bada och som de var skönt! :) Ska sanrt klä på mig och börja göra mig i ordning, sak nämligen på backa å välja individuella osv. Jag kom in på op vilket är en otrolig lättnad men känner ändå ångest för att lämna min underbara klass.. fan också.

Nåja! Igår såg jag fotboll med malle, erik å ante pite spelade tyvärr 3-3.. Jag och erik for å såg tv samt sov efter det =) Som det inte var roligt att stiga upp imorse, menmen är sånt man får ta. Min huvudvärk sitter i sen igår och min hals lever sitt egna liv. så jävulskt less.

Nåja, hoppas ni har en bra dag =) puss!


Kommentarer
Postat av: HannaH

Va roligt att du kom in!

men vad tråkigt att du ska sluta, man kommer ju sakna dig!

2009-09-15 @ 08:45:07
URL: http://hannahli.blogg.se/
Postat av: ...

svikare... :(

2009-09-17 @ 00:18:21
Postat av: jossan

förlåt henke, jag vill faktikst itne lämna er

2009-09-17 @ 11:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0