onsdag

Hellooo! :)
Oh så skönt det var att få sova ut idag, vaknade kring 10 och har ätit frulle osv.
Börjar inte förrän typ halv2 idag eftersom våran omvårdnadslektion blev inställd för lärarn skulle på möte
och sen har min klass idrott vilket jag redan har haft. Så sen har jag bara en lektion i något, tror de var social omsorg :P
Måste lösa det med hur jag ska ta mig till träningen idag, har faktiskt ingen aning. Får itne köra bil till ochfrån skell 4-5ggr i veckan vilket är förståeligt men bussarna går helt mongo så vad ska jag ta mig till?

Överlevde träningarna igår, vi hade beeptest först å ni kan ju tänka er hur taggad jag var :P Varit sjuk i över en månad och inte rört på mina ben på 2veckor, kan säga att det var de sämst jag sprungit ett beep på men jag försökte iallafall.Sen att jag gav upp och hade lätt kunna springa 1-2 nivåer till är en annan femma.
Och för att vara ärlig så mår min kropp sådär just nu, ingen träningsvärk har jag men har hostat nå gud förbannat nu på morgonen och inatt så jag vakna å var jävlat lökigast i världen!!
Tur att erik sover som en stock så han it vaknar av de :Dhaha
Fick mig massage igår med av nöllleee =)

Nu ska jag börja fara hem och göra klart arbetet och börja på pedagogisk ledarskap uppgifterna :P

 kolla så fin hårfärg jag hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0