slut olja

Hej!
Idag är posse trött igeeen. Även fast jag somnar halv 11 så är jag lika trött när jag vaknar av eriks väckare. Tror inte jag hade varit nå piggare om jag sovit en halvtimme extra dock men.
Egentligen så har jag skolfotografering 8.30 men känner inte alls för att vara med, väntar på bilderna från min förra klass istället, känns mycket bättre.

Igår hade jag slut olja i byske så stod och vänta där i 20år innan det hände något, varför har dom ingen mack där eller iallafall säljer ojlan på affärerna om dom har en  mack som är stängd? Känner att jag blir förbannad.

Måste plugga idag, ska skriva klart en uppsats, måste läsa massa jävla psykologi, läsa i någon annan bok och dra igång med samhälls boken eftersom jag har ogjort ett prov som min klass gör imorogn. Jaaja, thats liife.

Ikväll ska jag träna! och sedan raka vägen hem och sova med min erik :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0