snart!

hejhej hemskt mycket hej!
Är på skolan nu, väntar på att historian ska börja, börjar redan bli less dehär med att vi aldrgi har något att göra.
Vi har iallfall haft engelska nu på morgonen och vi ska ha nå projekt inom litteraturen som är mindre rolig, hålla i en lektion osv. jaaja.

Efter historian (som jag ser fram emot) slutar  så ska jag fara och hämta ut mina träningskläder å lämna nå papper på kansliet. Ikväll är det träning och efter den ska jag kolla på fotboll, två från klassen spelar mot varandra så det blir skoj ;D
Imorogn är det torsdag och sen fredag och då får jag fara heeeeeeeeeem! åh jag längtar! :)

Sov över 8h idag och hade ändå stora problem att stiga upp på morgonen :P
ne, hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0