söndag

Ja, nu är det söndag igen. känns gode bittert.
Igår var jag hos Malle med en massa kompisar. Vi såg film, skratta, körde bil osv. Sen var även jag chaffis åt några fyllon :)
Kring 2 ringde erik och skulle ha skjuts hem så då for jag och plocka upp honom å sen for vi och sov :)

Nu idag har det inte hänt mycket, mest mys och sådär :) Nu däremot sover min prins och jag funderar på vad jag ska hitta på.
öööh ja iallafall så körde vi sten,sax,påse nyss om vem som skulle köpa godis/chips ikväll och vem vann om inte mästarn Josefin Sandlund! Självklart försöker erik göra allt för att säga att jag fuska och att de var uppvärmning osv men nääädå =)

Nu ska jag göra nå annat men hade:> pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0