todaay

god morgon! Eller ja, jag vakna för längeseeen, var dock tungt att kliva upp imorse, erik hoppa upp ur sängen halv 7 så då var de bara att klä på sig och sätta sig i bilen :P Nu har jag badat och tagit det lugnt sen dess, ska snart rulla till skellefte. Måste först förbi hos erik för att hämta mitt snus, glömde två dosor.. Då är man riktigt dålig :P

Annars då? tjaa, det rullar. Har jäkligt ont i halsen igen? Hur är det möjligt? jag kan inte förstå det, har ju ätit pencillin sen i fredags? jaja, what to do?
Igår såg vi bara tv och tog de lugnt, klicka omkring lite på ikea å somnade i tid- skönt! :)

Idag får jag veta om de blir nå skolbyte, åh vad jag hoppas! Inte för att jag vill byta klass men jag vill itne sluta innebandy i skellefte heller, och innebandy är väl gode stor del av mitt liv skulle jag vilja säga.

Nä, nu ska jag göra mig klar och fara . pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0