uäääh

Är hemma idag, mår inge vidare har feber, ont i halsen och örat eller örat är som vattnigt? fan konstigt. Ska på vårdcentralen 14.15 så får väl se om det är något.
Förövrigt så är jag grymt less nu, ska jag få träna något alls iår? Tror det är meningen att jag inte ska få det, ser ju itne alltför ljust ut precis.

Har inte fått veta något om skolbyte ännu och man tycker ju att de ska försöka ordnas rätt snabbt. Var ¨på backa igår men hon var it där tanta så jag har ringt idag men hon svara it så då skicka jag ett mail. Min syo skulle även skicka mail till mig då hon hade fått veta något.
Nåja, ska renbädda sängen he på någon film och vänta tills jag ska på vårdcentralen.


haha i lördags skulle jag testa ls present en sväng ;) (skämt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0