värsta dagen på veckan

blä för måndagar!
Nåja, har iallfall haft en bra helg så ska sluta klaga :)

Fredag- Blev det att se idol hemma med alla kompisar, promenad, skratt, tp och mer tv :)
Avslutade min kväll med erik och det är alltid underbart!

Lördag- For till skellefteå och kollade min match, tyvärr så förlorade tjejerna med 3-4 mot Pixbo och det var riktigt surt! (Pixbo kom 4a i elitserien förra året) Och vi var i ledning nästan hela matchen så känns grymt trist. Men igår blev det vinst mot lockerud med 12-5 så det är JÄTTEBRA!: )

Kom hem kring 6, skjutsa erik till ante och for hem å fixa mig. Blev en förfest hos Sanna med brudar och sedan utgång på pentan där jag hade riktigt skoj. Blev max, skratt och prat ute med erik, ante å julia. Sedan en snabbvisit hos malle å ankan för efterfest och sedan till bojjn kring 5 kanske.

Hur rolig kväll som helst! :)

Igår däremot var det luuugnt! Vaknade kring 10.30 och vänta en timme innan ekke vakna till. Sedan blev det lunch i form av bullens korv, när funkar inte bullens?
Kring 4 for jag ohc åt köttsoppa hos farmor å det var gudomligt gott.

Kollade lite tv och sen blev det att stänga av tvn för att somna där kring 22.30!

Idag har jag innebandyträning och jäg längtar så sjukt mycket! Men först skola. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0