zombie

ööh, känner mig död typ? Har dock inte så hög feber idag, 37,9 så nästan 38 (jag brukar vara rätt varm dagligen) Men själva kroppen och huvudet är segt nanting, har sovit nu sen 2 och skulle lätt kunna sova säkert 3timmar till!

Var iallafall på backa imorse och täntke jag bara skulle fylla i pappren osv, men tyligen så blev det övergång till backa, lektioner och träffa klassen. Känns fakitkst bra att träffa dom och sådär :)

(får inte bort kursiv stil å vet it hur jag trixa dit det)

Imorgon är det hajk med skolan. Alla 2or som går på freja ska ut och paddla kanot till fårön, ha aktiviteter, sova i tält osv! Är ju svinbra när man ska lära känna klassen så perfekt! :)
Dock så vet jag inte om jag vill sova i tält, kommer säkert bli jättesjuk igen då, är ju så mottaglig för sjukdomar just nu av någon jävla konstig anledning. Såå, tror nästan att jag far hem på kvällen. Får se helt enkelt.



Är faktiskt rätt bitter nu över att jag inte har en chans alls till att få spela något i seriepremiären, kommer inte ens få sitta på bänken eftersom jag inte ska träna i veckan.alltså helvetes jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0