galen

Tycker det är lite småjobbigt att jag inte kan sova längre än halv åtta en lördagmorgon faktikst :P
Nåja! Igår var en så sjukt lyckad kväll med mina bästa tjejer :) Sofie, Nina, Malle, Ankan och Linnea kom till mig, vi satt och drack lite vin, åt ost å kex, surrade som vanligt, småkikade på talang och hade det bara allmänt trevligt :)
Vi drog sedan vidare till nodo och satt där en stund med erik och gänget (nog för att vi var uppdelade i tjej och killgrupper) haha! Amanda kom även senare!! :D
Iallafall efter nodo begav vi oss till lundström å satt där å surra (ls blev knall och faktikst lite underhållande) haha
Sedan for vi bryydar ut på en biltur (malinvar nykter och körde) Blev sång och skratt, vi var ute i säkert en timme typ :) BÄST!

Iallafall, nu sitter jag här och funderar på vad fasen jag ska hitta på, ingenting på tv. Vafan gör småbarnen denhär tiden? Är INGA barnprogram förrän klockan 9 och då börjar disneydags som i dessa dagar är sämst..

Ska till lule idag och spela match, vi har knappt ett fullt lag och fem ordinarie spelare är skadade så vi ser väl vad som händer:p Efteråt är det iallafall lagfest och josefin sandlund är taggad till tusen! :D
Nu hade jag tänkt visa er mina nya partyskor och fotbollsdojjer! Ha en bra helg! :D



Jaa, jag köpte dom endast för att det är rosa och dom är snygga ;D


Och dessa svarta marble skorna är nu i min ägo, Y E S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0