gött

Konstigt, jag trodde träningsvärken skulle vara outhärdlig idag men icket. Känner mig lite sliten i benen bara inte mer än så :)
Igår innan matchen hade jag en mycket bra känsla och när jag har det så brukar det gå  vägen. Vi vann med hela 5-0, vilket var otrolgit sköönt! Det är riktigt kul att spela mittback också! (Kan inte förstå hur jag tycker det nu, men har ungefär en chans på en 90mins match att få göra mål, men det gör mig ingneting klarar mig utan dem) hehe

Nåja, just nu sitter jag i soffan har klivit upp för typ 10min sen, börjar halv och har en lektion sen hål till 13.30.
Funderar på om ja ska äta någon frukost men vet inte om jag orkar, tror inte det. Är slappdag idag- skönt! mjukisarna är på vilket faktiskt är rikitgt längesedan!

Igår var jag in på anna klippare och pratade med min härliga och bästa frissa Linda, på tisdag är jag förhopnningsvis blond!! Iiiih, längtar :) Hon skulle fundera om jag skulle göra en helblondering i håret eller slingor, så vi får se ;>



Pdol 08, KOLLA MITT HÅR!!!! Förstår inte vars längden tog vägen..



Ja fyfan, fina tider! Saknar håret ;D

Kommentarer
Postat av: amanda

Och jag skulle vilja ha min hårfärg som jag hade då! och längden...

2010-04-21 @ 21:11:34
URL: http://amanda.axelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0