helg!!

Och jag mår verkligen inte bra. Fryser, ont i kroppen, huvudet och halvt kramp i höger vaden. Nåja, what to do? Har duschat i säkert en halvtimme för att få lite temp men det gav visst ingenting.
ALLTSÅ, blir jag sjuk nu så jävlar! Jag har inte tid, enda helgen jag verkligen såg fram emot. En kväll när jag får träffa mina bäst tjejer som jag saknar så sjukt mycket, match och lagfest. Snälla gud låt mig vara frisk!

Igår var det iallfall träning och som sagt så var jag inte på topp, ialalfall inte mitt humör ;> Alla har skavanker och ont överallt (även jag) he he he.
Men det gick bra, vi hade löpning i en halvtimme först och sedan spelade vi i kanske 30-40, gick helt k trots lite sura miner:P Sedan var även pt där och fotade oss nya brudar och jag har ju mina roliga kommentarer ibland, kan tänkas att jag är ytlig när jag säger vissa grejer men icket ;D
Ska lägga mig i sängen en stund, kanske skippar psykologin, men vill verkligen vara med på omvårdnads lektionen, vi ska lära oss att ta blodprov!! :)
Nu ska jag lägga mig i sängen igen, ha en bra dag. det ska jag ha även om jag blir sjuk :P PUss!



Vore inte helt fel med lite färg just nu heller :P

Kommentarer
Postat av: HannaH

nämen krya pårej :)!

sv: haha, men jag kommer typ ändå missa den ba för att ja har så otur haha.

2010-04-23 @ 11:50:28
URL: http://hannahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0