laddad!

Sitter nu och dricker ett stort glas vatten och äter upp mina två sista plommontomater (så gott).
Har ätit lite äggröra och en hårdmacka också samt druckit dagens måste - juice!

Idag har vi match och jag är så sjukt laddad att det inte finns ord, ska bli så grymt roligt!
Vi möter storfors iallafall och  vi får väl se hur det går men vi satsar då på vinst;D

Igår var det träning och direkt efter den skynda jag hem, hoppa i duschen och sedan begav vi oss till empa och gratta henne och fick MYCKET gott fika, är ju helt sjukt hur kvinnan orkar baka sådär mycket! Men gött är det :D
Har tre lektioner innan lunch vilket inte är så ösigt, nej jag har till och med fyra! Den fjärde är dock mentorstid och tror inte jag far på den, ska hem och ta en pn så jag ork me matchen :> Har bollspel som sista lektion och där ska jag inte springa alltför många meter, sen är även vår idrottslärare i bollspel våran fotbollstränare så det är skööönt =) Så då vet ha nvarför man it rör sig alltför mycket ;D

Nu tänkte jag klä på mig lite och sedan dra vidare till skolan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0