presenter

ÅÅh så glad jag blev idag när mamma sa att jag hade fått en present av Ronny (hennes karl)
jag hade verkligen ingen aning om vad det var. Hon sa att den var i köket, jaha tänkte jag :P
Kom hem till mamma och sprang till köket, till min förvånad fann jag ingenting alls, tänkte att hon hade skämtat med mig.
Frågade då min lillebror om han visste vad det var och han tog ut mig på gården och pekade på en sprillans ny cykel, gissa om jag blev glad!! TACKTACKTACK RONNY WIKLUND, vilken överraskning! Inte varje dag man får en cykel bara sådär!

I lördags fick jag även två plagg av min käre prins erik! Ett jättefint rosa linne och en svart kjol, tack älskling! :)

SÅ nu är jag hur glad som helst och imorogn blir det att färga å klippa håret, YEY!! :)


Här är kjolen =)


Och linnet :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0