torsdag

Godmorgon!
Jag borde nog sova lite längre eftersom jag har bestämt mig för att vara hemma idag. Vi ska på studiebesök till lule med skolan och inte hade det varit dumt att fara dit men jag måste besikta eriks bil och en ledig dag gör mig ingenting :P
Är dock mör i kroppen idag, fotboll 5dagar i rad är inget att hurra för, och inte är det slut än, nädå. Löpning och träning ikväll och tredje matchen på lördag i lule utan folk, blir intressant :P
Nåååja, jag mår bra ändå :)

Idag måste jag göra klart en inlämning och plugga inför sista delen av psykologiprovet som jag ska ha imorogn, får väl se hur det går, jag skjuter ju upp det hela tiden :P haha
Annars så ska jag träna och slappa. Mina dagar går till på följande sätt, skola- hem- middag- träning- duscha- sova typ 10 :>

Imorgon har vi iallafall en träningsledig dag dagen innan match vilket känns grymt skönt :) Nu däremot ska jag ladda ner någon film och lägga mig i sängen igen och hoppas på liiite mer sömn :) hejdåå!



Tänk om jag hade haft min lille misse här :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0