underbart

Gud vilken bra helg jag har haft :)
Mina vänner är bäst!

Lördag hade vi som sagt match och den gick inge vidare alls, vi levererade inte någonstans, men blir nog lätt så när det är borta folk osv.
Lagfesten däremot blev mycket lyckad! Hur roligt som helst hade vi, blev utgång på kalles där jag hittade till mina bästa vänner, pojkvän och så - lyckat lyckat!

Igår var det luugn dag med min älskling. Såg tv, myste på, for till ulla-stina å stigge och fick grillat- mums! så sjukt göttt!! Såg nu att det fanns i kylen här, erik måste ha ätit ute idag då, mmmm! Det blir min middag :>>
Blev årets första mjukglass från lösviktshuset också och den var mycket god ! Film och mys med erik på kvällen och sedan en god natts sömn, känner mig inte alls utvilad dock!

Nu har jag hål och tänkte sova en stund, känner inte alls för en samhällslektion klockan 14.15 men what to do?
Ha det bra, pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0