wöööö

Nu är det söndag och dagarna sen i torsdags har varit hur bra som helst! :)
Torsdag var det utgång på kalles med brudarna och det var riktigt skoj!
Det var mycket folk och trevligt folk. Tyvärr så var jag så trött på kvällen så blev rätt tråkig där i slutet :P haha
Sov hemma hos min käre mor, hon tyckte det var så roligt att jag sov hemma och undrade om jag inte kunde göra det varje helg ;D

Fredag blev det chill och  film med brudarna, skönt nanting!

Igår var det öjebyn reunion, hur skoj som helst!! Utgång på challenge där det var mycket folk och trevligt :) Har varit ute hela dagen och grillat idag med alla kompisar :) wounderful!

Imoorgn kommer min prins hem och jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0