blöö

Alltså som denhär helgn kommer bli grym!
Ikväll blir det sleepover med brudara här och innan det surströmming hos mamma =) i helgen är moa min fru så hon ska sova och äta hos mig : >

Imorgon blir det kräftskiva med brudar i lillpite =) wihooo!

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet och placerat mig i sängen, är så himla svårt och somna direkt tycker jag. Måste varva ner en stund =)
Dock så är det lite trist att man inte kommer hem till en varm och mysig famn längre. Erik jobbar ju nu så han är inte hemma när jag kommer :/ sen ska han till a-jaur ihelgen och fiska med sina grabbar så hinner nog inte träffa honom mer idag :/ Nåja, jag kommer ha en gryym helg och det kommer nog han med! =)

i veckan har det endast handlat om vänner, varje dag har jag varit med mina bästaste tjejer och jag blir så lycklig av dem =) helt klart dom bästa vännerna man kan tänka sig =) Sedan är erik även min bästa vän och han blir jag precis lika lycklig av ;D

Jo förresten! Min farmor vann igår på miljonlotteriet och jag unnar henne det så grymt mycket =) min farmor är bäst i världen och hon var värd dedär alltså! Hon har alltid gett pengar till alla barn och barnbarn och nu f¨r hon äntligen så hon kan fara och resa och göra i princip vad hon vill så jag hoppas verkligen att hon gör det =) Även om hon aldrig brukar göra något sådant, kanske är på tiden nudå :>

Nä hörrni, ska slå på en film nu och hoppas på att få somna och vakna till där vid 11 när erik kommer och ska packa sina grejer så jag får mig en hejdå puss av min prins =) godnatt :> eller morgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0