FYFAN

Dehär är en av dom värsta nätterna jag varit med om. Somnar så fint där krign halv 12 med min kära sedan kring halv ett rycker erik till ohc jag får för mig att det är en annan människa!!! Jag börjar skrika och sparka med benen (jag tror alltså att det är erik och en till typ äckelgubbe i sängen) Förstår att jag bara har fått för mig det när erik håller om mig och skriker LUGN DET ÄR BARA JAG! Alltså paniken jag hade just då är det värsta jag varit med om!

Försöker somna om men tänker bara på att de kan vara någon hemma hos oss och får panik, erik är dock så gullig så han ligger poch håller om mig hela natten, pussar på mig och är hur söt som helst (vi hade t.o.m lampan tänd) hehehe. Somnade väl om kring halv 2 och vaknade sedan igen av att erik vänder sig om, då fick jossan panik men vll inte hålla erik vaken hela natten så låg och stirra överallt till typ 3 då somnade jag igen och vakna 6 av eriks väckare. Kan inte riktigt sova själv just nu så ligge ri soffan och har tvn på och datorn i famnen :P

FAN varför skulle det bli sådär? jag är världens fegaste person som det är redan nu.... blää!

dock så måste det ha sett riktigt rolgit ut för jag SPARKADE med benen och skrek, och fick klart för mig att jag skulle rädda erik först om det hade varit en person där för jag tänkte bara på honom så det är ju positivt ;D hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0