kallt

är sjuuk. känns inge bra alls. Nog för att jag har förstått att de skulle komma tillslut :P
Ligger nu i soffan, har nog inte så hög feber så ska kämpa mig igenom jobbpasset senare, känns alldeles för sent att ringa och sjukanmäla sig sjuk nu när de tär 3st borta i london. Får helt enkelt härda och sova när jag kommer hem.

Annars då? Tjaa, skolan gick väl bra igår fast det var väl inte det roligaste man kunde göra precis :P Kom hem och städade hela lägenheten och sen gjorde jag ingenting alls, låg i soffan fram tills kvällen pga sjukdom. nååja, blir att jobba sen och sova :P Har knappt sovit inatt heller, drömde en mardröm de första jag gjorde precis när jag somnade så låg vaken ett bra tag innan jag kunde somna om.

Näää, nu ska jag fortsätta ligga i soffan me täcke och se tv tills klockan är 4, hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0