måndag..

Idag börjar skolan om, känns sådär om jag ska vara riktigt ärlig. Skönt med rutiner men rikitgt trubbigt med tanke på att skola är ungefär de värsta jag vet... nååja!

Helgen har varit hur bra som helst! I fredags efter jobbet gick jag direkt till challenge där jag, nina och anna satt och drack lite vin. Kring 11 bestämde jag och nina oss för att gå hem till oss där erik, koffa, jocke, th, sandra och linda satt och drack. När vi kom blev vi genast bjudna på drinkar från min kära karl och helt plötsligt var vi allihopa lite för runda under fötterna :P Blev att gå till max och äta kring 2 och sedan hem och sova med min prins :)

Lördag var det bara att stiga upp 10 eftersom vi hade fotbollens dag på björklunda. hur mycket barn som helst och en match tillsamasn med f95, helt okej roligt faktiskt. Tråkigt då det regnade så sjukt mycket.

Nu till kvällen! HUR KUL SOM HELST!!!!!!!! Först förfest laget hos Linn och sedan till björklunda vid 8 för att äta tacos, dricka vin med 200pers, lyssna på live musik och bara så SJUKT roligt! Blev utgång på 1906 som inte heller var fy skam! Å andra sidan så har jag alltid roligt :P

igår däremot var ingen höjdare.. Jag var BAKIS som fan (och jag blir näst intill aldrig bakis) men igår var det hemskt. Dock efter 3timmars sömn mitt på dagen mådde jag bra igen :)

Nu sitter jag i soffan och hostar som aldrig förr, hostade hela natten och kvällen igår också. Hostmedicinen funkar tydligne inte. Blir att göra sig klar nu och sedan bege sig till skolan....
Ikväll är det även träning ohc sedan nattjobb och imorogn ska jag sooova istället för att fara på skolan =) bra start! haha

HEJDÅ: D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0