måndagmorgon...

Jahapp, då var det måndag igen. Skola 5 dagar sen två lediga jävla dagar. I veckan har jag inget jobb iallafall, var riktigt tungt att jobba natt två nätter och kväll en förra veckan :P

Nåja! Helgen har annars varit bra. I fredags köpte jag mig en iPhone 4 och jag är hur nöjd som helst hittills! Vissa kan ha tur (läs:josefin sandlund) Jag har stått i kö på en vit iphone som jag så gärna vill ha  (när den kommer ut och någon har den så kommer jag vara så SJUKT avis) Dock så kommer dom inte förrän i januari typ och jag orkar verkligen inte vänta så länge:P Såå när jag gick in på phonehouse i fredags 10 i 5 säger killen att han har kvar en till mig. Sjuuukt glad blev jag =) Sen jobba jag hela natten:P

I lördags vakna jag kring 11 (alltså typ 2timmars sömn och jobbat hela natten) For till stan och lunchade med anna, nina och malle. Köpte presenter åt Ls som vi skulle fira på kvällen =)
Blev att äta god men jävligt stark mat på thaigarden, dricka vin och sedan bege sig till 1906 och fortsätta dricka (var förövrigt dött där) Så vi gick till kalles av alla ställen, sjukt mycket folk där men jag var alldeles för trött för mitt eget bästa, samt full :P Och det var även min pojkvän, knallllllllkork! Men kul var det ;D

Igår hände det iiingenting förrän 3 då vi for till eriks syster anna och hennes karl ante och son Leo för att äta köttsoppa- SJUKT GOTT! Fick även med oss en burk med soppa hem, jag är nöjd =)

Ante kom och förgyllde min söndagskväll igår när han sa att han ville ha en grogg (erik köpte en shaker igår) så han drack alltså en grogg på söndagkväll :) haha



Anton med sin San Fransisco. Som faktikst var riktigt god ;D



Fira ls på lördagen =) Ida, LS och nina =)



Världens bästa Annika som är så sjukt snygg i brunt hår! :)



En full jag :P



Vackra Ida och jag :)

Nuuu måste jag röra fläsket och bege mig till skolan. Slutar 16.20....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0