otur

jag måste faktikst säga att jag har riktigt otur ibland. och nu kommer detta låta lite ytligt kanske men vem skulle inte bli irriterad?

Igår fick jag munsår... har aldrig det förutom när det är saker som ska hända! Och det värsta är att det typ inte är munsår. Det är en blåsa på läppen och jag tror inte ens att munsårs salva hjälper. Iallafall varför det är irriterande är för att IMOROGN ska vi ha storfest med fotbollen, hela föreningen, damerna och herrarna ohc då ska jag komma med en jävla läpp som ser ut som fan. KUL! Faktiskt bitter och irriterad tjej här.

nåja! Hade typ världens bästa kväll med min pojkvän igår, ligga i sängen och prata i över tre timmar :) Väldigt sällan det hinns med men igår gjorde det de, hur underbart som helst :-) Han är bäst!

Nu ska jag snart dra på mig lite smink för att dämpa ner min underbart fina läpp sen ska jag och jobba delad tur..... först 8-12 och sedna få vara ledig i 4h för att fortsätta jobba 16-21, underbart med delade turer ;) SEN ÄR DET IALLAFALL HELG! :) Och sen börjar skolan...

ne ja är inte bitter :) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0