sjuk

Ja inte är jag då frisk inte. Har hostat hela natten och inte sovit en blund, har säkert feber också. Skulle då inte förvåna mig. men känns dumt å vara hemma från skolan de första man är för att ja är sjuk som jag var hela förra året. Nä, nu är det bara att bita ihop!

Igår var däremot en bra dag, sov heeeeela dagen (jobbade natt) ja förutom när jag vakna av att jag hosta naturligtvis:P Och sedan laddade jag om för match. Vi mötte tabelltvåan och vann med hela 5-0!! Vi var riktigt jävla bra och dom hade inte en syl i vädret. Och ja, jag var dum och spelade. Men endast 35minuter för sen höll jag på å dö och sa att jag var tvungen och byta. Satt och hostade i en timme efter att jag gått av planen..
Iallafall så fick jag spela ytterback (mest därför jag verkligen ville spela och prova på hur det är) och det var riktigt kul! :)

Gick även in på internetbanken nyss och skådade att jag skulle få mer lön än jag trodde, inte illa alls :) Förhoppningsvis bokar jag och min bästa karl en resa till Thailand snart, skulle sitta finfint! Blir dock inte förrän i mars men skönt att ha betala resan :P

Nu ska jag fortsätta ligga i soffan och fundera på hur fan jag sak göra. Borde ta tempen och därefter bestämma mig. Hejdå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0