slapp

Hejhej!
Kom alldeles precis hem från nolia, har varit där med malle och sofie=) Vi åt mat och sedan har jag kommit hem med en påse glödkakor, SÅ JÄVLA GÖTT! Har slängt på mig mina rosa mjukisshorts och en hoodtröja och ligger i soffan. Här ska jag ligga tills jag måste börja laga mat till ekke =)
Ibland har jag dagar då jag verkligen inte vill göra någonting och just nu fick jag ett sådant il, så nu ska jag ligga isoffan och göra ingenting! Ikväll blir det träning och korpen, får se om knät håller vilket jag inte tror eftersom det inte gjorde det igår då jag bara jogga omkring på innebandyplanen. fyfan vad jag älskar den sporten för övrigt!

hejdå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0