dag 2

Mitt favoritminne
Åh så svårt! Jag har så många bra och roliga minnen men måste nog säga när vi vann serien 2008/2009 med Öjebyns ibf (innebandy)
Vi vann alla matcherna i serien (!) Vi spelade inte lika en enda och förlorade ingen. Dessvärre förlorade vi kvalmatchen borta mot sävar och det gör ont i hjärtat än när jag tänker på det. FAN om vi inte hade haft domdär domarna, visst vi hade förlorat men inte med lika många mål och då hade vi kunna gå upp till ettan! Nåja, ingen idé att älta.
Innebandyn har varit en stor del av mtt liv. Det var det bästa jag visste och skulle nog vara det nu med om jag fortfarande spelade men det gör jag inte tyvärr. Det finns inga lag i piteå.
Men seriesegern var underbar och något jag aldrig kommer att glömma! :)

I kiruna firade vi ut för första gången och helgen efter hade vi sista hemmamatchen mot sangis som vi spöade och då var vi obesegrade seriesegrare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0