morgon

Jaa godmorgon, eller nå:P Vaknade inte alls den tid det var tänkt så jag vet någon som kommer vara riktigt trött senare idag!
Tränade till 22.30 igår och sen hem hoppa in i duschen, sen ner i sängen och försöka varva ner går ju sådär..
Vaknade iallafall 04.15 av att Erik skulle vara gullig och hålla om mig men tyvärr så stötte han till mig med sin armbåge och då var det köööört. Låg i sängen till 05.15 och försökte somna om men insåg att det var kört så jag klev upp och gjorde mig en bra frukost inför spinningpasset 07.00!
Efter det så är det skola frå 8.10-16.20 och jag vet inte riktigt hur jag ska palla för jag är redan trött känner jag..
Nåja, det får gå som det går! Efter skolan är det tvätt, städ och handling som står på schemat, roligt... MEN IMORGON ÄR DET FREDAG!! :)
Här är min frulle och just nu är jag proppmätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0