onsdag

Idag är jag hemma. Igår var jag också hemma, men igår spydde jag och mådde inte alls bra. Hade nog en släng av magsjuka och dom säger att man ska vara hemma 48h och eftersom jag har praktik känns det verkligen som jag ska tänka på det så jag inte smittar ner gamlen.
Nu däremot har jag ont i mina leder, får det ibland. I axlarna och knävecken just nu. Väldigt jobbigt om ni frågar mig men med lite pronaxen går det över :)
Blir att plugga järnet idag, ska hämta matteboken och org&led uppgiften på skolan lite senare. Prov imorogn och uppsatsen skulle vara inne förra veckan vilket ungefär två personer i gruppen visste så jag känner ändå inte världens panik men innan fredag ska jag ha den klar så jag kan lämna den åt sidan. Usch vad jobbigt det är med skola och praktik samtidigt man hinner knappt tänka. När man har varit på praktik är man helt SLUT och då ska man komma hem börja diska, städa, laga mat och andra hushållssysslor samtidigt som man ska börja plugga och hinna med att träna. hur fan ska det gå för mig när jag skaffar barn? Herregud gruvar mig redan ;P haha!
Nej nu ska jag fortsätta ligga i sängen och se tv, kan älska att vi har en boxer i sovrummet nu också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0